Reisisõbralikud kodanikud on märganud, et kui broneerida lennupiletid lennufirma kodulehe kaudu, on pileti hind mõnikord (paar)sada krooni odavam, kui Estravelist ostes.Tänases artiklis üritame lahti seletada, millised eelised on kliendil, kes ostab oma piletid Estraveli kaudu.1. Peamine põhjus, miks osta pilet reisibüroost mitte otse lennufirmast on see, et reisibüroo pakub valikut paljude erinevate lennukompaniide vahel ning ka erinevate lennufirmade lendudest koosnevaid kombinatsioone. Lennufirma ise pakub reeglina müügiks ainult omaenda teenuseid ja kindlasti mitte konkurentide omi. See ei pruugi alati olla rahaliselt ega ajaliselt parim variant.2. Teine põhjus on klienditeenindus. Estraveli klienditeenindus on eesti keeles ja 24h ööpäevas. Odavlennufirma klienditeenindus on rahvusvahelises keeles ja seetõttu rohkem stressitekitav. Seda eriti, kui tegemist on näiteks kiirete muudatustega reisigraafikus ja muudatusi peab tegema mobiiltelefoni otsas Shenyangi lennujaamas. 3. Kolmas põhjus on võimalus saada kõik reisiteenused ühest kohast. Lennufirma reeglina ei paku majutust sihtkohas, reisikindlustust, autorenti ja muid maapealseid teenuseid. Reisibüroost saab need tellida koos lennupiletiga.4. Neljas põhjus on turvalisus. Soliidne finantstaust ja pikk ajalugu. Lisaks on reisibüroost ostetud lennupiletitel nö kahekordne kaitse. Reisibüroo pankroti puhul jääb see pilet kehtima. Samas lennufirma pankroti puhul saavad reisibüroost ostjad oma raha suurema tõenäosusega tagasi kui lennufirmast otse ostjad.Näiteks:
Mis saab siis kui ostad internetist lennupileti odavlennufirmale ja see otsustab oma reisi ära jätta? Kui lennufirma jätab reisi ära ja teatab seda vähemalt 14 päeva ette, siis vastavalt rahvusvahelistele lennundusreeglitele annab see reisijale võimaluse taotleda tagasi oma raha või vahetada pilet mõne teise, rahalises vääringus sama kalli pileti vastu.
Pahatihti on kliendi ainus võimalus sellisel juhul helistada odavalennufirma kõnekeskusesse ja kuulata väga pikalt ootereziimi muusikat ning lugeda kroone, mis kuluvad rahvusvahelise kaugekõne tasuks. Kusjuures – raha ei pruugigi alati füüsiliselt tagasi saada, vaid ainus võimalus võib olla jätta see ettemaksuks tulevaste tellimuste eest.
Olles ostnud samale lennule pileti reisibüroost, on piletimüüja kohustatud reisi ärajäämisel raha tagastama.
Ning kogu protseduur on märksa meeldivam ja vähemkulukam kui lennufirmaga rahvusvahelises keeles asju ajades.
Teemad