Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi.
Hotellihindu võrdlevat veebiportaali Trivago ähvardab rahatrahv kuni 10 miljonit Austraalia dollarit, mille kohus võib määrata eksitavate reklaamimeetodite eest.
Nimelt tunnistas portaal, et ei reklaaminud tegelikke odavamaid hotellipakkumisi, vaid neid, mille klikkide eest maksid hotellid portaalile kõige kõrgemat hinda. See tähendas ostja eksitamist ning võis juhtuda, et ostjal jäi tegelik soodsaim pakkumine märkamata.
Austraalia hotelliportaali Trivago puhul on tegu tüüpilise edasimüügiportaaliga, mis ise ei müü, küll aga reklaamib ja lubab erinevaid soodushindu sarnaselt Momondole ja Skyscannerile lennupiletite vallas.
Loe täpsemalt Trivago juhtumi kohta SIIT.
Teemad