Liigu sisu juurde

24/7 klienditeenindus

(+372)626 6266

Küsi reisikonsultandilt

Otsi Estraveli lehelt
Populaarsed otsingud
Tagasi blogisse

Erakorralist reisiabi vajab igakuiselt mitu tuhat reisijat

18. oktoober 2016
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi.

Reisil olles võib sattuda ootamatutesse olukordadesse, mida ei ole võimalik reisiplaane tehes ette näha. Reisitõrked, mis on põhjustatud streikidest, ilmastikust ja muudest sündmustest, mõjutavad lennu-, laeva- ja rongiliiklust ning toovad sageli kaasa vajaduse kiirelt piletid ümber broneerida. Kõige mugavam ja kiirem viis selleks on reisiabi telefonile pöördumine.

Estraveli klient Martin Sirg räägib oma kogemusesest tänavu suvel, kui ta viibis kriitilises olukorras Istanbuli lennujaamas: “Puhkusereisi lõpus teel tagasi Eestisse olles jõudsin Istanbuli lennujaama täpselt Türgi riigipöördekatse ajal. Minu lend tühistati ja puudus info selle kohta, millal koju lennata saan. Selja taga oli öine lend, olin väga väsinud ja tahtsin vaid hotelli magama minna. Samas oli suur mure selle pärast, kuidas ja millal koju lennata õnnestub. Mind aitasid Estraveli reisikonultandid, kes edastasid infot lennuliikluse taastumise kohta ja broneerisid piletid ümber.”

Estravel on ainus Eesti reisiagentuur, mille reisikonsultandid pakuvad klientidele lisatasuta ööpäevaringset teenindust ja reisiabi. Tartus 24/7 tegutsev tellimiskeskus avati kümme aastat tagasi ning tänavu oktoobris tähistatakse juubelit. Tellimiskeskuse reisikonsultantidelt saavad kliendid abi ja informatsiooni ükskõik millises maailma paigas viibides, kellaajast sõltumata.

“Meile helistab väljaspool tööaega keskmiselt 100 klienti ööpäevas,” rääkis Estraveli tellimiskeskuse juht Pille Trumm. Tellimiskeskusesse pöördutakse kõige enam piletimuudatustega: vale ajaplaneeringu, ummiku vm tõttu ei jõuta hommikusele lennule või laevale, keegi reisiselts-konnast on haigeks jäänud või on äriasjus midagi ootamatut vahele tulnud. “Kõige rohkem kõnesid tuleb suuri lennumuudatusi põhjustavate sündmuste puhul – näiteks kui lumetormi või lennufirma streigi tõttu on tühistatud hulgaliselt lende. Paljude reisijate plaanid tuleb sel juhul ümber muuta. Lennujaamas kohapeal võtab see kõvasti aega ning eeldab võõrkeelset suhtlust, järjekorras seismist või kõnesid välismaistele telefoninumbritele, mis toovad kaasa lisakulusid,” lisab Trumm.

Estraveli kliendid saavad reisiabi telefonile 6 266 266 helistades muudatused enamasti kiiremini tehtud. Igakuiselt kasutab reisiabi teenust keskmiselt kolm tuhat reisijat, kes helistavad väljaspool tööaega, kui muud Estraveli teenindusbürood on suletud ja ei ole võimalik otse oma reisikonsultandiga ühendust saada. Uued piletid broneerida ja muid muudatusi teha saab loomulikult emakeeles. Reisiabi teenus kaasneb Estraveli reisitellimusega ja on klientide jaoks lisatasuta. Tasuda tuleb vaid telefonioperaatori tavapärane kõnehind ja piletite muutmistasud, mis tulenevad nt lennu- või laevafirma reeglitest.

Estravel AS on Eesti ja Baltimaade suurim lennuagentuur, hotelliagentuur ja reisibüroo, mis on tegutsenud juba 28 aastat. Estravel on sajaprotsendiliselt Eesti kapitalil põhinev ettevõte, millel on esindused neljas riigis, üheksas erinevas linnas.

Kontakt:
Janika Ritson
Estraveli pressiesindaja
tel 5666 1528
janika.ritson@estravel.ee

Teemad