Koolitusreis Viking Line’iga Soome

18.09.2024

Estraveli ärikliendihalduse juht Kadriann Randmer ja turunduse projektijuht Maris Lepp osalesid augustis Viking Line poolt korraldatud koolitusreisil Soomes, et kogeda, kas sellist tüüpi reis võiks olla midagi, mida pakkuda ka näiteks Estraveli äriklientidele.

Reis Helsingisse sai alguse Tallinna sadama A-terminalis, kus laevafirma esindaja jagas kõikidele pardakaardid ja ühise grupina liikusime Viking XPRSi pardale konverentsisaali. Koolitusprogrammis alustasime esmalt tutvumisest ja panime paika meeskonnad, sest meie koolituse sisu oli just meeskond ja selle juhtimine. Esmane tutvus tehtud, liikusime edasi restorani “The Buffet”, kus ootas meid õhtusöök.

Helsingist viis buss edasi Turusse. Planeeritud kohalejõudmise aeg oli 21.30, kuid Helsingist väljasõit võttis ummikute tõttu kauem ja Turus olime kella 22.45 paiku. Ööbimine oli hotellis Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone, kus olid väga mugavad toad ja rikkalik ning väga maitsev hommikusöök. Mugavalt sai enda soovile vastavalt valida majutuse kas ühe- või kahekohalises toas.

Turust edasi viis meid Viking Line kõige uuem laev Viking Glory. Pardale saabudes oli meil võimalus saada osa premium hommikusöögist ehk teenindaja juhatas meid lauda ning tervituseks pakuti laeva vahuveini. Külmad road ja magustoidud olid serveeritud buffee menüüna, soojad road sai tellida teenindajalt ja serveeriti lauda.

Edasi jätkus päev laevatuuriga, kus kruiisijuht tutvustas laeva ja selle võimalusi. Plaanis oli ka kaptenisilla külastus, mida suurem osa meist ootas ehk kõige rohkem, kuid kahjuks seekord jäi see siiski ära. Laevast on juba varasemalt teinud hea ülevaate meie enda kolleegid 🙂

Meie koolituse teema oli “Juht, kui terviku looja” ja koolitajateks Chanet Siret Simonen ja Tiiu Hinnov, kes oskasid meie seltskonna kümme teineteisele võõrast inimest hästi meeskonnana toimima panna. Päev oli sisukas ja kiire, koolituspäeva lõpus, kell 16.30, oli võimalus külastada laeva spaad, mida enamus meist ka tegid. Pärast seda tehti meile laevatöötaja poolt laeva veinide valiku tutvustus ning seejärel juba valmistusime õhtusöögiks laeva kõige uhkemas restoranis “Fyren”, kus nii toidud kui joogid olid suurepärased ja nii mitmedki maitsed üllatasid! Tasub arvestada, et selles restoranis mahub korraga õhtust sööma kuni 12 inimest. Suurema seltskonna puhul saab õhtusöögi organiseerida mõnes teises laeval oleval restoranis.

Tagasi Turusse jõudes, ootas meid sadamas buss ja algas sõit Helsingi poole. Helsingis jäi isegi paar tundi vaba aega, et omal käel ringi vaadata. Viking XPRSi pardale tagasi jõudnud suundusime tuttavasse konverentsikeskusesse, kus tegime koolitusest kokkuvõtte ja jagasime tagasisidet. Koolitusreisi lõpetas ühine lõuna restoranis “The Buffet”.

Kogu reisi kokkuvõtteks usun, et selline reis võiks sobida ideaalselt ettevõtete meeskondadele team buildingu eesmärgil või ka nii-öelda motsivatsioonireisina, et just igapäevasest keskkonnast väljaspool olles uusi mõtteid koguda ja kolleegidega ühiselt aega veeta.

Taolist reisi korraldada on tegelikult äärmiselt mugav – ruumid, toitlustus ja meelelahutus on võimalik saada kõik ühest kohast. Koolitaja ja koolituse teema saab valida vastavalt enda vajadustest ja lähtuvalt soovidest. Täpselt paigas on laevade väljumisajad ning söögikohtade lahtiolek, kuid muid tegevusi saab kenasti planeerida oma soovide järgi. Et oma meeskonnaga sellisele koolitusreisile Soome minna, tasuks ajaliselt arvestada 3 päevaga.

Võta meiega ühendust ja leiame teie meeskonnale või reisiseltskonnale parima lahenduse!