Liigu sisu juurde

24/7 klienditeenindus

(+372)626 6266

Küsi reisikonsultandilt

Otsi Estraveli lehelt
Populaarsed otsingud
Tagasi blogisse

Muljeid DFDS´i laeva Sirena Seaways külastusest

22.08.2022
Estraveli online teeninduse e-äri spetsialistid Marge ja Ralf

Estraveli online teeninduse e-äri spetsialistid Marge ja Ralf käisid augusti alguses uudistamas DFDS`i laeva Sirena Seaways.

Seekordsele külastusele olid kutsutud erinevate reisibüroode töötajad. Seltskond ei olnud suur, veidike üle 10 inimese. Teekond Paldiskisse kulges väga kiiresti, kuna bussis jagas DFDS Eesti müügijuht Enely Muna palju informatsiooni DFDS`i kohta ja tundis huvi ka meie igapäevase töö kohta. Paldiski sadamas näidati meile, kus saavad kliendid check-ini teha ja saime piiluda check-in`i töötajate poolt.

Kui varem sai kajutikaardi laevainfost, siis nüüd saab reisija kajutikaardi juba check-ini lauast. Kindlasti mugavam variant, kuna sel juhul ei teki eraldi järjekorda 8. tekil asuvas laevainfos. Laevale saab vaid transpordivahendiga ehk sobib ka jalgratas. Jalgrattaga minnes tuleks olla väga tähelepanelik, kuna laevale minek toimub autotekilt. Kindlasti tuleks panna selga helkurvest.

Laeva peal tegi meile esmalt ringkäigu laevakapten Tarmo, kes näitas autotekki ja kaptenisilda. Pärast seda näitas kajuteid, restorani, baari ja muid ruume laeva purser. Kajutid olid väga lihtsad, kuid siiski korralikud. Väga meeldisid Commodore kajutid, mis asuvad eraldi korrusel ja millel on olemas jagatud lounge. Lounge’is on olemas väike kohvinurgake, kust saab võtta kohvi ja maiust. Väga suur ja avar ruum, millelt pääseb otse ka päikesetekile. Commodore kajuti suureks plussiks on kindlasti see, et wifi on hinna sees. Tavakajutite puhul ei ole. Laevas on 30 minutit wifi tasuta ja ülejäänu eest peab eraldi maksma. Laeval puudub küll meelelahutus, kuid väga tore idee on see, et saab laevasõidu ajaks raamatuid laenutada.

Pärast laevatuuri pakuti Lounge`is meile maitsvat lõunasööki. Lõunasöögiks olid erinevad salatid, rikkalikud võileivad lõhe ja kanaga ning koogikesed. Lõunasöögi ajal saime oma teadmisi proovile panna. Toimus põnev viktoriin, mille küsimused olid DFDS`i kohta. Ralf sai tubli kolmanda koha ja võitis DFDS`i logoga tassi.

Jäime külastusega väga rahule. DFDS`is töötavad väga toredad ja abivalmid kolleegid. Saime sooja vastuvõtu osaliseks, mis jättis ettevõttest väga positiivse mulje. Kindlasti soovime tulevikus ise proovida meresõitu DFDS`i laevadel.

Teemad