Liigu sisu juurde

24/7 klienditeenindus

(+372)626 6266

Küsi reisikonsultandilt

Otsi Estraveli lehelt
Populaarsed otsingud
Tagasi blogisse

Reisijate hinnangul on Tallinna Lennujaam Euroopa parim

07.03.2019
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi.

Rahvusvaheline lennujaamade ühendus Airports Council International (ACI) tunnustas Tallinna Lennujaama teenuse kvaliteedi auhinnaga Airport Service Quality Award 2018. Reisijate hinnangul on Eesti õhuvärav Euroopa parim kuni viie miljoni reisijaga lennujaamade kategoorias, edestades London City, Zagrebi ja Southampton International lennujaamasid.

Tallinna Lennujaama juhatuse esimees Piret Mürk-Dubouti sõnul on Tallinna Lennujaam teinud juba aastaid oma meeskonnaga tööd selle nimel, et olla reisijate ja lennuettevõtjate jaoks mugavaim õhuvärav, kus reisijad tunneksid end koduselt. „Värske auhind on tunnustus kogu lennujaama meeskonnale, sest me suutsime eelmisel aastal kasvatada oma reisijate arvu kolme miljonini Eesti suurima parkimismaja ehitamise kõrvalt, tagades samal ajal reisijatele mugava ja sujuva teeninduse ning turvalisuse.” Mürk-Dubout lisas, et vaatamata asjaolule, et parkimismaja ehitus reisijaid veidi häiris, siis suudeti seda kompenseerida hea väärtuspakkumise ja teenindusega teistes valdkondades.

Euroopa parimad lennujaamad pandi paremusjärjestusse eelmise aasta jooksul toimunud küsitluse tulemusena, kus 109 Euroopa lennujaamade lahkuvate lendude väravates toimunud reisijaküsitlustest saadud tagasiside erinevate teenuste kvaliteedi kohta parimad reastatigi. “Auhinna teeb eriliseks asjaolu, et see on tulnud tänu reisijate positiivsele tagasisidele, mis näitab, et inimesed tunnevad end Tallinna lennujaamas hästi. Kuivõrd meie moto on „koduseim lennujaam“, siis me arvestame oma otsuseid langetades alati ka reisijate mugavusega ning auhind on märk sellest, et oleme oma eesmärkide nimel õigeid asju teinud“ rääkis Piret Mürk-Dubout.

Peamised väärtused, mida Tallinna lennujaama puhul teiste jaamadega võrreldes eriliselt kõrgelt hinnati olid terminali atmosfäär ja puhtus, ootealade mugavus, töötajate professionaalsus ja viisakus ja loomulikult tasuta Wifi kvaliteet ja kättesaadavus.

ASQ uuring on maailma juhtiv lennujaamade reisijate rahulolu- ja võrdlusprogramm. Uuringu küsitlust viivad identsel kujul läbi rohkem kui 360 ASQ reisijaküsitluse programmiga liitunud jaama üle kogu maailma, nendest 109 sõlmjaama Euroopast. Uuring võimaldab lennujaamadel lahti mõtestada reisijate rahulolu olulisimad alustalad ning ühtlasi analüüsida, kui edukad ollakse erinevate valdkondade lõikes võrdluses teiste sõlmjaamadega. Tallinna Lennujaamas vastas möödunud aastal ASQ küsitlusele rohkem kui 1400 reisijat.

Tallinna Lennujaam on teinud suuri investeeringuid lennuohutuse ja reisijate mugavuse parandamiseks, kuni aastani 2020 plaanitakse investeerida kokku 130 miljonit eurot. 2016. aastal käivitus viimaste aastakümnete suurim ehitusprojekt kui lennurada sai täies pikkuses uue katte ja 410 meetri jagu pikkust juurde. 2017. aastal valmisid ka uus VIP-kompleks, julgestuskontrolliala, transporditerminal ning reisijatele avati Lennujaama ja kesklinnavaheline trammiliin. 2018. aasta lõpus valmis uus Eesti suurim parkimismaja, kus on üle 1200 parkimiskoha.

Lennujaam on Eesti riigi peamine õhuvärav, mida läbis 2018. aastal 3 miljonit reisijat ning mille kaudu saab sel suvehooajal lennata 37 otsesihtkohta.

Teemad