Reisimuljed Norwegian Viva kruiisilt

16.09.2024
Estravel

Estraveli reisikonsultant Margit Peedule laekus tore tagasiside tema kliendilt Lillerinilt, kes käis hiljuti Norwegian Viva kruiisil. Avaldame selle reisija lahkel loal ka Estraveli blogis neile, kes samuti kruiisipuhkust kaaluvad. Lillerin, aitäh nende reisimuljete eest!

Tere Margit!

Oleme enda imeliselt puhkuselt tagasi. Kirjutan teile natuke tagasisidet meie kruiisi kogemusest ja laevast.

Oleme ka varem kruiisidel käinud nii Ameerikas Carnivali laevadega kui ka Euroopas Royal Caribbean laevaga, aga see Norwegian Viva laev oli klass omaette. Viva laev oli väga luksuslik ja kõrge teenindustasemega ning elu seal laevas oli nagu puhkus 5* luksushotellis.

Restorane oli laevas kokku 14 ja nendest 6 oli tasuta ning 8 tasulised. Meie külastasime 4 tasulist ja kõiki tasuta restorane. Kõik need restoranid olid erineva toiduvalikuga ja oma stiiliga. Eriti meeldis meile Jaapani restoran, kus kokk sinu ees toitu valmistab ja steigi restoran, kus ma sõin elu parimat steiki. Pulma-aastapäeval me külastasime mereanni restorani ja seal toodi meile väike tort tekstiga Happy Anniversary ning lauldi meile. See kõik oli lihtsalt imeline 🥰.

Lisaks paljudele restoranidele ja baaridele oli laevas veel Starbucks kohvik, mis oli küll eraldi tasu eest, aga hind ja kvaliteet ikka sama nagu Starbucksi kohvikutes alati.

Laevas oli veel kardirada kõige kõrgemal, läbi kolme korruse. Minu abikaasa käis mitu korda ka sõitmas ja ütles, et need väga kiired pole, aga väga äge oli, kuna ümberringi ainult meri. Üks sõit maksis 15$ ja kestis 10 min.

Huvitav oli see, et laevas olid kõik hinnad USA dollarites ja ka reisijad olid enamus Ameerikast. Ühtegi eestlast me laevas ei kohanud.

Külastasime ka laeva spad. Seal oli 4 sauna, 2 basseini ja suur lamamispinkidega puhkeruum, vaatega merele. Päev spas maksis 99$ inimene. Lisaks pakuti palju erinevaid iluprotseduure, aga need hinnad olid palju kõrgemad kui Eestis, nt klassikaline massaaž 50 min maksis 179$ pluss teenustasu 20%.

Kajutid olid väga ilusad ja avarad, eriti vannituba. Vannitoas oli eraldi klaasuksega dušinurk ja eri funksioonidega dušš ning šampoon ja dušigeel. Meie kajut oli rõduga ja asus 15. korrusel. Rõduga kajut on minu arust parim, kuna saab privaatselt nautida laeva väljasõitu sadamast või saabumist uude sihtkohta ning muidugi alati merevaade ja need imelised päikeseloojangud.

Laevas asus suur teatrisaal läbi kolme korruse. Seal toimusid igal õhtul etendused ja kontserdid. Päeval toimusid seal nt bingo, “deal or no deal” mäng ja palju muud. Õhtused etendused olid muusikalid või teatrietendused, mitte lihtsalt laulmine ja tantsimine.

Eriti meeldis meile laeva 8. tekk, mis oli panoraamtekk. Seal sai jalutada terve ringi ümber laeva õueala, kus on kohvikud, restoranid, baarid, basseinid, päevitusalad, puhkealad, kunstinäitused, klaasist alusega sillad jne. Eriti ägedad olidki klaasist põrandaga sillad, kus kõndides tekkis tunne nagu kõnniksid õhus vee kohal.

Ja kõik need kohad mida me külastasime olid väga põnevad ja imeilusad. Meie üks lemmikuid kohti oli Sorrento Itaalias. Sinna läksime kohaliku ekskursiooniga kui laev peatus Napoli sadamas. Kolmes sadamas viidi meid maale väikeste paatidega, kuna laev oli nii suur, et kai äärde parkida ei saanud. Kaks ekskursiooni ostsime ka laevafirma käest, aga need on üldiselt kallimad, kui osta sadamast kohalike taksojuhtide või turismifirmade käest. Paljudes sadamates on ka ilusad linnad ja saab juba seal jala ringi liikuda. Istanbulis kasutasime Hop on ja off bussi ning saime palju huvitavaid kohti omal käel külastada.

Kuna olen siiani sellest kruiisist väga vaimustunud ja elamusi oli palju, siis lühemalt ei oska seda kirjeldada. Palju oleks veel kirjutada, sest selle 10-päevase kruiisiga sai nii palju elamusi.

Soovitan kõigile seda imelist Norwegian Viva laeva ja kruiisipuhkust.

Aitäh, et pakkusite ja aitasite meil seda reisi broneerida. Edu Teile!