Liigu sisu juurde

Ask a question

Search from Estravel webpage

Frequently asked questions

Frequently asked questions

Siit leiate vastused Kuldkaardi, Platinum Club kaardi ja boonuspunktide korduma kippuvate küsimuste kohta.

Kuidas saada Kuldkaardi omanikuks?

Kõige mugavam on alla laadida tasuta Estraveli mobiilne kuldkaart, mille saad järgmiselt:

  • Laadi App Store’ist või Google Play’st alla mTasku mobiilirakendus;
  • Registreeri ennast kasutajaks;
  • Vali Estraveli kliendikaart.

Plastikkujul Kuldkaardi saamiseks tuleb täita Estraveli kodulehel asuv Kuldkaardi taotlus. Kaardi esmakordne väljastustasu on 16 €. Soodushinnaga 9 € saavad Kuldkaardi endised kaardiomanikud, krediidiõigusega koostöölepingu sõlminud firma või organisatsiooni töötaja, Stockmanni püsikliendikaardi omanikud. Plastikkaardi valmimine võtab aega kuni 4 nädalat ning kaart saadetakse kliendi avaldusse märgitud aadressil.

Kaua kehtib Kuldkaart ja kuidas kaarti pikendada?

Alates 1. novembrist 2023 on Kuldkaart tähtajatu.
Uue kaardi saate mTaskus alla laadida + märgi abil või valides menüüst Lisa kaart.

Kõik plastikkaardi soovijad saavad uue kaardi osta soodushinnaga 9 €. Selleks tuleb täita uus Kuldkaardi avaldus.

Kuidas saada Platinum Clubi kliendikaarti?

Platinum Clubi kliendikaarti ei saa taotleda ega osta, kaardi väljastab Estravel vaid omal initsiatiivil väga hea kliendisuhte märgiks.

Mis on Platinum Clubi kliendikaardi kehtivusaeg?

Kaardi kehtivusaeg on kolm aastat.

Kui Kuldkaart või Platinum Club kaart on minu nimel, kas abikaasa või lapsed võivad ka minu kogutud boonuspunkte kasutada?

Jah, võivad, kui kaardi omanik esitab tellimuse oma boonuspunktide lunastamiseks.

Mul varastati rahakott, milles oli ka Kuldkaart või Platinum Clubi kaart. Mida nüüd teha?

Kaotatud, varastatud või riknenud Kuldkaardi asendamiseks tuleb saata vastavasisuline kiri aadressil kuldkaart@estravel.ee. Kaardi asendamine uue plastikkaardiga maksab 9 €. Teine võimalus on tasuta alla laadida uus mobiilne Kuldkaart.

Platinum Club kaardi puhul tuleb teada anda aadressil platinum@estravel.ee ning seejärel väljastatakse tasuta uus kaart.

Kuidas ja millelt boonuspunkte arvestatakse?

Iga kaardiomaniku Estravelist, sh Estraveli e-poest reisikaubad.ee sooritatud 1 € ost lisab boonuspunktikontole 1 punkti.
Punkte ei anna: kinkekaardid (kuna tegemist ei ole ostuga vaid ettemaksu tegemisega – boonuspunktid lisanduvad alles kinkekaardi lunastamisel), trahvid, viivised, riiklikult kehtestatud lõivud ja muud mittekommertsliku iseloomuga tasud.
Punktide teenimiseks peab tasu tellimuse eest olema sooritatud Estravel AS arve alusel ja toode peab olema turustatud ainult Estraveli brändi all. Estravelile kuuluvad odavbrändid, kes ei müü otseselt Estraveli nime all (sky24.ee), ei anna punkte.

Kui kaua kehtivad boonuspunktid?

Boonuspunktid kehtivad 1 aasta alates kontole laekumise kuupäevast. Boonuspunktide kehtivuskuupäevadega on võimalik tutvuda, logides sisse Estraveli iseteenindusse.

Soovin tutvuda oma boonuspunktide konto väljavõttega. Kuidas ma seda teha saan?

NB! Kliendisüsteem on uuendamisel ja hetkel sisselogimine ning konto aktiveerimine ei tööta.
Oma boonuspunktikontoga tutvumiseks tuleb sisse logida “Minu konto” süsteemi. Esmakordsel “Minu konto” süsteemi kasutamisel tuleb konto kõigepealt aktiveerida. Aktiveerimiseks sisesta oma kaardinumber siin ning sisselogimiseks vajalikud kasutajatunnus ja salasõna saadetakse sinu e-posti aadressile. Juhul kui süsteemis olev e-posti aadress ei ole enam kasutusel, võta ühendust Kuldkaardi osakonnaga (Kuldkaardi puhul) või Platinum Clubi osakonnaga (Platinum Club kaardi puhul) ja teata oma kehtiv e-posti aadress.

Millal boonuspunktid minu kontole kantakse?

Boonuspunktid lisanduvad kontole hiljemalt reisi toimumise ajaks. Boonuspunktide kontot saab iga klient kontrollida sisse logides “Minu konto” süsteemi.

NB! Kuldkaardi kliendisüsteem on uuendamisel ja hetkel sisselogimine ning konto aktiveerimine ei tööta.

Oma boonuspunktide kohta infot saate igakuiselt e-mailile. Küsimuste korral palun võtke ühendust oma reisikonsultandiga või kuldkaardi osakonnaga:

Miks mu kontole ametireisi eest boonuspunkte ei tulnud?

Ametireisi eest kogutud punktide konteerimine isiklikule kontole toimub Platinum Clubi liikmete puhul automaatselt. Automaatset konteerimist ei toimu või toimub osaliselt, kui:

  • klient/juriidiline isik on sellise tehingu oma tellimuste juures keelanud;
  • tellimuses on peale boonuspunkte taotleva kaardiomaniku veel teisi reisijaid.
  • Onlines tehtud tellimused, kus arve vormistatakse firma nimele ei laeku boonuspunktid kliendikontole automaatselt, punktide saamiseks palun kirjutada kuldkaart@estravel.ee
Kui soovin punkte lunastada, mis ma tegema pean?

Boonuspunktide info leiad siit. Boonuspunktidega saab tasuda oma Estravelist ostetud reisiteenuste eest või valida Estraveli e-poest reisikaubad.ee meelepärase preemia endale või oma lähedastele. Samuti saab boonuspunkte kanda oma Finnair Plus kontole (3 bonuspunkti võrdub 2 aviosega).

Miks mulle enam Travelleri ei postitata?

Kui Traveller enam postkasti ei jõua, siis võib sellel olla kaks põhjust.

  • Te ei ole edastanud Estravelile oma postiaadressi, aadress on muutunud või pole te andnud luba postitamiseks. Aadressi kontrollimiseks tuleb sisse logida “Minu konto” süsteemi ja uuendada aegunud andmeid.
  • Traveller postitatakse automaatselt kehtivat Kuldkaarti või Platinum Club kaarti omavatele aktiivsetele klientidele, kes on eelmise kalendriaasta jooksul sooritanud vähemalt ühe 350 € ostu.
Kuidas saada eripakkumisi e-posti teel?

Kõigil huvilistel on võimalik saada erinevaid sooduspakkumisi ja uudiseid otse oma e-posti aadressile. Selleks tuleb liituda Estraveli uudiskirjaga. Liitumist saad alustada siit.