Teie küsite, Estravel vastab
line

Uus aasta käes, minul lõppes Kuldkaart 12/02. Minu töökaaslasele tuli kaart koju, aga mulle ei tulnud. Miks?
Kõik kaardiomanikud, kellel punktisaldo oli 01.12.2002 positiivne (st. vähemalt üks boonuspunkt kontol), said uue Kuldkaardi oma postiaadressile automaatselt juba detsembri lõpus. Teie postiaadress Estraveli kliendibaasis on korrektne, kui saate meie kliendilehte "Estraveller" õigele aadressile. Automaatne kaardipikendus "maksab" 50 boonuspunkti Teie kontolt. Kõik need kliendid, kelle boonuskonto saldo on "null" või negatiivne, saavad uue kaardi lunastada soodushinnaga, milleks on 150 krooni. Selleks tuleks täita ka uus avaldus: võite meile postitada kas spetsiaalse avaldusvormi paberkandjal (saadaval kõikides Estraveli büroodes) või täita see Internetis aadressil: www.estravel.ee/kuldkaart

Kui soovin punkte lunastada, mis ma tegema pean?
Uued preemiad leiate aadressilt: www.estravel.ee/kuldkaart. Palun saatke vastavasisuline e-mail Kuldkaardiosakonna aadressil: kuldkaart@estravel.ee. Märkige, mida Te soovite lunastada ja oma Kuldkaardi number. Kui see on mittereisiteenus, siis palun kirjutage juurde ka, millisest büroost oleks Teil kõige mugavam oma preemiat kätte saada. Siinkohal võiks ära märkida ka uusi preemiaid, milleks on Carltoni soliidne reisikott Estraveli firmasümboolikaga (175 punkti) ja Carltoni reisikohver Estraveli firmasümboolikaga (vastab lennukisalongi lubatud kohvri standardmõõtudele - 550 punkti). Kui soovite lunastada reisiteenust, siis võtke ühendust otse oma reisikonsultandiga ja tellimuse esitamisel teatage, et soovite tasuda oma boonuspunktidega. Seejärel teavitab reisikonsultant juba ise Kuldkaardiosakonda.

Miks Estraveli püsisoodustused Kuldkaardiomanikele nii napid on?
Põhjus on ennekõike selles, et meil "oma teenuseid" kui selliseid praktiliselt polegi. Klassikalise reisibüroona vahendame agendilepingute alusel neid teenuseid, mida tootjad (lennufirmad, laevafirmad, hotellid, reisioperaatorid) teile kui kliendile osutavad ja (meie kaudu) müüvad. Kui jaekaubandusel on kõigil kaubagruppidel piisavalt suur keskmine müügikate (30-40%), siis reisiteenuste vahendajale maksab tootja sõltuvalt teenusliigist komisjoni vaid 5-12 protsenti, kusjuures viimasel ajal on tendents sellegi vähenemisele. Seega on Estraveli poolt antav "väike" hinnasoodustus meie jaoks reeglina palju suurem "kaotus" kui ühe keskmise kaupluse poolt antav "suur" hinnasoodustus tema jaoks on. Kõigist teenustest ühesugust hinnaalandust ei saa ükski reisibüroo anda juba sel lihtsal põhjusel, et siis peaks ta mõne teenuseliigi "müügirõõmu" eest peale maksma. Pealegi on teie arvele laekuvad boonuspunktid ka omamoodi soodustuse vorm.

Olen Estraveli kaudu mitu korda sõitnud, aga boonuspunkte oma kontol ei näe. Miks?
Olete olnud meie teenuste kasutaja reisija isikus, kuid arve tasujaks ehk siis teoreetiliseks kliendiks meie mõistes on olnud kas teie tööandja või mõni muu firma. Kuldkaart on aga rangelt eraisikutele mõeldud püsikliendiprogramm, mis on automaatselt seotud teie kui eraisiku kliendinumbriga meie andmebaasis. Seetõttu automaatset punktide arvestamist teie kontole ei sa toimuda. Õnneks on siiski kogu aeg olemas olnud võimalus lasta kolmanda isiku poolt tasutud reiside eest boonuspunktid oma arvele ringi konteerida. Selleks tuleb kolme kuu jooksul peale reisi teatada Estravelile suvalisel kirjalikul viisil (näiteks e-mailiga) ja vabas vormis oma soovist ning anda kõikide asjassepuutuvate tellimuste ja kliendikontode numbrid.

Miks ei konteerita boonuspunkte kohe, kui ma vastava meili olen saatnud?
Ilmselt on asi selles, et arve on vormistatud krediidilepingut omava korporatiivkliendi nimele, kellel on tagantjärele arveldamise õigus. Seega nad ei tasu iga arvet eraldi, vaid teatud perioodide kaupa. Meie operaatorid konteerivad ostusummasid ühe kliendi arvelt teisele (Kuldkaardiomanikule) siis, kui väljastatud arve eest on tasu meile laekunud. Seega laekuvad punktid teie arvele mõned päevad pärast seda, kui tööandja on arve Estravelile tasunud.

Kuidas saada eripakkumisi e-maili teel?
Estraveli klientidel on hea võimalus kuulda/näha/lugeda kõikidest reisiuudistest alati esimesena. Selleks on Estravelil nn. meililist, millega liituda võib iga soovija. Meililisti saadetakse infot kiirete sooduspakkumiste, kampaaniate, uute parnterite jms kohta. Selleks tuleks saata e-postisõnum meie listserverile aadressile "uudised-on@kk.estravel.ee". Pealkirja (subjecti) koha ning sõnumi enda võib tühjaks jätta. Kohe saate vastuse selle kohta, et Teie aadress on sisestatud. Kui kasutate registreerumiseks võõrast arvutit, siis enne e-maili saatmist tuleb vahetada "from" välja sisu, st kirjutada sellele väljale (ajutiselt) oma e-maili aadress, millele uudiseid soovite. Vastasel juhul hakkab maile saama arvuti omanik, mitte Teie. Kui Te enam ei soovi saada meie kuldkaardisõnumeid, peaksite saatma oma arvutilt e-maili aadressile "uudised-off@kk.estravel.ee" ning oletegi automaatselt välja arvatud Estraveli mailinglistist.

Lugejate küsimustele vastas Kuldkaardi projektijuht Mari-Liis Rüütsalu.