|
|
Teie küsite, Estravel vastab
Uus
aasta käes, minul lõppes Kuldkaart 12/02. Minu töökaaslasele
tuli kaart koju, aga mulle ei tulnud. Miks?
Kõik kaardiomanikud, kellel punktisaldo oli 01.12.2002 positiivne
(st. vähemalt üks boonuspunkt kontol), said uue Kuldkaardi oma
postiaadressile automaatselt juba detsembri lõpus. Teie postiaadress
Estraveli kliendibaasis on korrektne, kui saate meie kliendilehte "Estraveller"
õigele aadressile. Automaatne kaardipikendus "maksab"
50 boonuspunkti Teie kontolt. Kõik need kliendid, kelle boonuskonto
saldo on "null" või negatiivne, saavad uue kaardi lunastada
soodushinnaga, milleks on 150 krooni. Selleks tuleks täita ka uus
avaldus: võite meile postitada kas spetsiaalse avaldusvormi paberkandjal
(saadaval kõikides Estraveli büroodes) või täita
see Internetis aadressil: www.estravel.ee/kuldkaart
Kui
soovin punkte lunastada, mis ma tegema pean?
Uued preemiad leiate aadressilt: www.estravel.ee/kuldkaart.
Palun saatke vastavasisuline e-mail Kuldkaardiosakonna aadressil: kuldkaart@estravel.ee.
Märkige, mida Te soovite lunastada ja oma Kuldkaardi number. Kui
see on mittereisiteenus, siis palun kirjutage juurde ka, millisest büroost
oleks Teil kõige mugavam oma preemiat kätte saada. Siinkohal
võiks ära märkida ka uusi preemiaid, milleks on Carltoni
soliidne reisikott Estraveli firmasümboolikaga (175 punkti) ja Carltoni
reisikohver Estraveli firmasümboolikaga (vastab lennukisalongi lubatud
kohvri standardmõõtudele - 550 punkti). Kui soovite lunastada
reisiteenust, siis võtke ühendust otse oma reisikonsultandiga
ja tellimuse esitamisel teatage, et soovite tasuda oma boonuspunktidega.
Seejärel teavitab reisikonsultant juba ise Kuldkaardiosakonda.
Miks Estraveli püsisoodustused Kuldkaardiomanikele
nii napid on?
Põhjus on ennekõike selles, et meil "oma teenuseid"
kui selliseid praktiliselt polegi. Klassikalise reisibüroona vahendame
agendilepingute alusel neid teenuseid, mida tootjad (lennufirmad, laevafirmad,
hotellid, reisioperaatorid) teile kui kliendile osutavad ja (meie kaudu)
müüvad. Kui jaekaubandusel on kõigil kaubagruppidel piisavalt
suur keskmine müügikate (30-40%), siis reisiteenuste vahendajale
maksab tootja sõltuvalt teenusliigist komisjoni vaid 5-12 protsenti,
kusjuures viimasel ajal on tendents sellegi vähenemisele. Seega on
Estraveli poolt antav "väike" hinnasoodustus meie jaoks
reeglina palju suurem "kaotus" kui ühe keskmise kaupluse
poolt antav "suur" hinnasoodustus tema jaoks on. Kõigist
teenustest ühesugust hinnaalandust ei saa ükski reisibüroo
anda juba sel lihtsal põhjusel, et siis peaks ta mõne teenuseliigi
"müügirõõmu" eest peale maksma. Pealegi
on teie arvele laekuvad boonuspunktid ka omamoodi soodustuse vorm.
Olen Estraveli kaudu mitu korda sõitnud, aga boonuspunkte
oma kontol ei näe. Miks?
Olete olnud meie teenuste kasutaja reisija isikus, kuid arve tasujaks
ehk siis teoreetiliseks kliendiks meie mõistes on olnud kas teie
tööandja või mõni muu firma. Kuldkaart on aga
rangelt eraisikutele mõeldud püsikliendiprogramm, mis on automaatselt
seotud teie kui eraisiku kliendinumbriga meie andmebaasis. Seetõttu
automaatset punktide arvestamist teie kontole ei sa toimuda. Õnneks
on siiski kogu aeg olemas olnud võimalus lasta kolmanda isiku poolt
tasutud reiside eest boonuspunktid oma arvele ringi konteerida. Selleks
tuleb kolme kuu jooksul peale reisi teatada Estravelile suvalisel kirjalikul
viisil (näiteks e-mailiga) ja vabas vormis oma soovist ning anda
kõikide asjassepuutuvate tellimuste ja kliendikontode numbrid.
Miks ei konteerita boonuspunkte kohe, kui ma vastava meili
olen saatnud?
Ilmselt on asi selles, et arve on vormistatud krediidilepingut omava korporatiivkliendi
nimele, kellel on tagantjärele arveldamise õigus. Seega nad
ei tasu iga arvet eraldi, vaid teatud perioodide kaupa. Meie operaatorid
konteerivad ostusummasid ühe kliendi arvelt teisele (Kuldkaardiomanikule)
siis, kui väljastatud arve eest on tasu meile laekunud. Seega laekuvad
punktid teie arvele mõned päevad pärast seda, kui tööandja
on arve Estravelile tasunud.
Kuidas saada eripakkumisi e-maili teel?
Estraveli klientidel on hea võimalus kuulda/näha/lugeda kõikidest
reisiuudistest alati esimesena. Selleks on Estravelil nn. meililist, millega
liituda võib iga soovija. Meililisti saadetakse infot kiirete sooduspakkumiste,
kampaaniate, uute parnterite jms kohta. Selleks tuleks saata e-postisõnum
meie listserverile aadressile "uudised-on@kk.estravel.ee". Pealkirja
(subjecti) koha ning sõnumi enda võib tühjaks jätta.
Kohe saate vastuse selle kohta, et Teie aadress on sisestatud. Kui kasutate
registreerumiseks võõrast arvutit, siis enne e-maili saatmist
tuleb vahetada "from" välja sisu, st kirjutada sellele
väljale (ajutiselt) oma e-maili aadress, millele uudiseid soovite.
Vastasel juhul hakkab maile saama arvuti omanik, mitte Teie. Kui Te enam
ei soovi saada meie kuldkaardisõnumeid, peaksite saatma oma arvutilt
e-maili aadressile "uudised-off@kk.estravel.ee" ning oletegi
automaatselt välja arvatud Estraveli mailinglistist.
Lugejate küsimustele vastas Kuldkaardi projektijuht Mari-Liis
Rüütsalu.
|
|
|