Finnair Plus: kasulik bonusprogramm

Finnairi püsikliendi programm Finnair Plus käivitati 1992. aastal, et pakkuda firma lojaalsetele püsiklientidele paremat teenindust ja lisasoodustusi. Tänaseks ulatub Finnairi püsiklientide arv 85 tuhandeni, neist veidi üle poole väljaspool Soomet. Eestis loodi Finnair Plus teeninduskeskus 1997. aastal ning praeguseks on koos Läti ja Leedu püsiklientuuriga keskuse teenindada kokku üle 15 tuhande liikme. Palusime Finnairi püsikliendi programmi esitleda teeninduskeskuse juhatajal Sirje Talisainenil.

Mida annab kliendile Finnair Plus programmiga liitumine?
Finnair Plus leping on lennufirma ja kliendi vaheline kasulik leping: firma saab endale lojaalse püsikliendi, kes eelistab firmat teistele, kelle vajadusi ta hästi tunneb ja kellelt ta saab ka väärtuslikku tagasisidet. Klient omakorda saab endale usaldusväärse professionaalse teenindaja, kes on tänu kliendi tundmisele võimeline teda paremini teenindama, samuti iga lennu eest lisaväärtust preemiapunktide näol. Punkte annavad mitte ainult Finnairi lennud, vaid ka tema koostööpartnerid. Nende nimekiri on üsna pikk, alustades lennukompaniidega ja lõpetades hotellidega. Möödunud aasta septembris liitus Finnair Oneworld allianssiga, mis laiendas veelgi klientide võimalusi punkte teenida.

Kuidas kaardiomanikuks saadakse?
Kõigepealt tuleb täita vastav blankett ja faksida see Finnairi Tallinna esindusse numbril 6110045. Registreeruda saab ka telefonil 6110946. Preemiapunkte hakkab teile kogunema kohe esimese lennuga vastavalt läbilennatud kilomeetritele. Kogutud punktid võite sobival hetkel vahetada tasuta lennupiletite, rendiauto, hotelliöö või mõne muu meelepärase preemia vastu. Sageli arvatakse, et kui reisida harva, siis ei jõuagi mingit preemiat välja teenida. Nii see päris ei ole - punktide kehtivusaeg on viis aastat ja selle aja jooksul midagi ikka koguneb. Kui olete kogunud näiteks 10 000 punkti, võite nautida luksuslikku õhtusööki peenes restoranis. Käite kaks korda New Yorgis, saate preemiaks tasuta pileti Euroopa piires. Meie kliendilehest leiate pidevalt ka eripakkumisi: näiteks on võimalik mõne lennu eest tasuda osaliselt punktide ja osaliselt rahaga. Samuti võite teha hinnalise kingituse oma lähedastele, sest preemia võib üle kanda pereliikmele.

Kui vana peab kaardiomanik olema?
Üldiselt 17-aastane, kuid lastele on Finnairil omaette püsikliendiprogramm - Junior Plus. See on mõeldud 2- kuni 16-aastastele lastele. Juunioride kogutud punktid ei vanane ja kantakse kaardiomaniku 17. sünnipäeval automaatselt üle täiskasvanu kaardile, kus kehtivad veel viis aastat. Kui laps ka kord aastas puhkusereisile kaasa võtta, ootab teda täiskasvanuks saades korralik preemia. Lapsed saavad lendude eest täiskasvanutega võrdselt punkte, kuigi nende pileti hind on täiskasvanu omast märgatavalt odavam. Oleme lastele korraldanud ühisüritusi: oleme käinud joonisfilme vaatamas, Silja Line’i laevaga kruiisil ja hotell Olümpia klubis tantsimas. Ka võivad nad oma punktide eest tellida kataloogi põhjal mänguasju.

Kuidas Finnair premeerib eriti sagedasi lendajaid?
Eriti sagedased reisijad saavad kõrgema tasandi kaardi, mis annab rea lisasoodustusi. Finnair Plus programmil on tasandeid kokku neli, alustatakse põhitasandi kaardist. See vahetatakse hõbekaardi vastu, kui kaardiomanik lendab aasta jooksul Finnairi või Oneworldi kuuluva lennukompaniiga 60 000 kilomeetrit. Kui aga aastas läbitud 120 000 kilomeetrit, saab klient kuldkaardi, 240 000 kilomeetri läbimisel plaatinakaardi. Mida kõrgema astme kaart, seda rohkem soodustusi ja mugavusi.
Üldiselt hindavad kaardiomanikud võimalust pääseda turistiklassi piletiga business lounge’i, samuti eelisjärjekorda väljamüüdud reisi ootelehe puhul. Meil on ka saanud meeldivaks traditsiooniks kutsuda oma hõbe-, kuld- ja plaatinakaardiomanikud kord aastas näiteks Helsingisse ooperisse, Finnairi peamiste tähtpäevade tähistamisele, tutvuma Vantaa lennujaama ja lendurite koolitusega ja teistele ühisüritustele.

Kust leiab huviline vajaliku info Finnair Plus kohta?

Kui nüüd lugejatel asja vastu huvi tekkis, võib alati leida lisainformatsiooni Finnairi ja püsikliendi programmi kohta internetis aadressil http://www.finnair.ee/plus, liitumisankeedi saab täita ka veebis. Ja loomulikult olete alati teretulnud helistama Finnairi esindusse telefonil 6110946.
Meie püsiklientidele uudiste edastamiseks ilmub neli korda aastas ingliskeelne ajakiri Finnair Plus News. Meie piirkonna klientidele on selles ajakirjas alati ka üks eestikeelne lehekülg, et tutvustada kohalikke preemiaid ja vastata sagedamini esitatavatele küsimustele.
Head punktijahti!

 

Tagasi sisukorda