Teie küsite, Estravel vastab

Kui suur on Estraveli teenustasu?
Teenustasud Estraveli teenuste ostmisel sõltuvad konkreetsest teenusest: näiteks laevapileti vormistamise teenustasu on 30 krooni, hotellibroneering 50 krooni, lennupileti broneerimine või muutmine 75 krooni. Täieliku nimekirja Estraveli teenustasudest lieate meie büroodest või webist: http://www.estravel.ee
Samas on enamiku teenustasude maksmisest vabastatud kõik Estraveli Kuldkaardi omanikud ning vastava stardi- või krediidilepingu sõlminud firmakliendid.

Mis on MoneyGram?
MoneyGram on kiireim ja odavaim viis sularaha saatmiseks välismaale. 85-s erinevas riigis üle maailma on kokku ligi 19000 MoneyGrami teeninduspunkti. MoneyGrami partneriteks on pangad, reisibürood, valuutavahetuspunktid ja sidekontorid. Tehing Estravelis alates blanketi täitmisest kuni arvutist saadava salakoodi saamiseni võtab aega umbes 10 minutit. Kood tuleb edastada (helistada, meilida, faksida) raha saajale, kes isikut tõendava dokumendi ja salakoodi olemasolu korral saab oma raha koheselt kätte asukohamaa valuutas. Saatekulu sõltub saadetava rahasumma suurusest ja selle tasub saatja.
Eestis pakuvad MoneyGrami teenust Estravel ja Hansapank oma valitud büroodes.
MoneyGram aitab alati, kui tekib vajadus kiireks rahaülekandeks.

Kuidas saada Kuldkaarti?
Kuldkaardi saamiseks tuleks täita avaldus, mida saab igast Estraveli müügibüroost. Kaardi esmakordne väljastustasu on 180 krooni (sh käibemaks). Soodushinnaga 90 krooni saavad Kuldkaardi endised kaardiomanikud ja viimase 2 kuu jooksul Estraveli teenuseid kasutanud, samuti krediidiõigusega püsikliendilepingu sõlminud firma või organisatsiooni töötajad. Täidetud kaardiavaldus tuleb postitada või tuua lähimasse Estraveli müügibüroosse. Uue kaardi tegemine võtab aega kuni 4 nädalat.

Kuidas saada eripakkumisi e-maili teel?
Kõigil Estraveli klientidel (ka need, kellel ei ole veel kehtivat Kuldkaarti) on võimalik saada erinevaid sooduspakkumisi, uudiseid ja teateid e-maili teel. Selleks tuleks saata e-postisõnum meie listserverile aadressile "uudised-on@kk.estravel.ee". Pealkirja (subjecti) koha ning sõnumi enda võib tühjaks jätta. Kohe saate vastuse selle kohta, et Teie aadress on sisestatud. Kui kasutate registreerumiseks võõrast arvutit, siis enne e-maili saatmist tuleb vahetada "from" välja sisu, st kirjutada sellele väljale (ajutiselt) oma e-maili aadress, millele uudiseid soovite. Vastasel juhul hakkab maile saama arvuti omanik, mitte Teie. Kui Te enam ei soovi saada meie kuldkaardisõnumeid, peaksite saatma oma arvutilt e-maili aadressile "uudised-off@kk.estravel.ee" ning oletegi automaatselt välja arvatud Estraveli mailinglistist.

Kas kinketsheki eest on võimalik ka reisitshekke lunastada?
Kuigi reisitshekk on sularaha eriliik ja seega ei kuulu küll reisiteenuste nimekirja, saab teda siiski Estraveli peakontorist kinketshekiga osta, esialgu kuni 2000. aasta lõpuni. Estravel müüb ainult American Expressi reisitshekke, teisi vähemlevinud brande me ei esinda. Müük toimub ainult Suur-Karja 15, nn Amex teenindussaalis, mis on avatud E-R 9-18 ja L 10-15. Me hoiame reisitshekke kassas piiratud valikus.
Euroopasse reisijatele soovitame EUR tshekke, mis kehtivad kõikides "euromaades" kohaliku rahana ning mida vahetatakse praegu sularahaks American Express kontorites kampaania korras ilma teenustasuta. Pankades tuleb tasuda tavaline teenustasu.
Kui olete Kuldkaardiomanik, siis arvestage, et reisitsheki kui mittereisiteenuse ostmise eest pole võimalik saada bonuspunkte. Küll aga annab bonuspunkte Kinketsheki ost, kui seda ei kasutata esimese kuu jooksul peale hankimist.

 

Tagasi sisukorda