Liigu sisu juurde

24/7 klienditeenindus

(+372)626 6266

Küsi reisikonsultandilt

Otsi Estraveli lehelt
Populaarsed otsingud

Korduma kippuvad küsimused

Korduma kippuvad küsimused

Siit leiate vastused Kuldkaardi, Platinum Club kaardi ja boonuspunktide korduma kippuvate küsimuste kohta.

Kuidas saada Kuldkaardi omanikuks?

Mobiilne Kuldkaart on tasuta ja saadaval Wallet rakenduses.

Kui sul on juba plastikkaart, on mobiilne kaart sulle süsteemis juba loodud. Sellisel juhul saad selle koheselt Estraveli iseteenindusse sisse logides (kasuta mobiili) oma telefoni laadida.

Juhul kui sul Kuldkaarti ja kliendikontot ei ole, siis vormista see siin.

Mobiilne Kuldkaart:

  • Esmase kaardi kliendisüsteemi lisamine ei toimu automaatselt ning võib võtta mõned päevad.
  • Kui kaart on süsteemis aktiveeritud, saad selle kohta kinnituse e-kirjaga.
  • Pärast kinnituse saamist saad mobiilse Kuldkaardi lisada oma telefoni Wallet rakendusse.

Plastikkujul Kuldkaardi saamiseks tuleb täita Estraveli kodulehel asuv Kuldkaardi taotlus. Plastikkaardi hind on 10 €. Plastikkaardi valmimine võtab aega kuni 4 nädalat ning kaart saadetakse kliendi avaldusse märgitud aadressil.

Kuidas lisada mobiilne Kuldkaart Walletisse?
  1. Laadi alla Walleti rakendus App Store’ist või Google Play’st.
  2. Logi sisse Estraveli iseteenindusse oma mobiiltelefoniga.
  3. Ava “Töölaud” ja seejärel “Kuldkaart”.
  4. Vajuta kaardi all olevale nupule ja vali:
    “Add to Apple Wallet” (iPhone)
    “Add to Google Wallet” (Android)
Kuidas saada Platinum Clubi kliendikaarti?

Platinum Clubi kliendikaarti ei saa taotleda ega osta, kaardi väljastab Estravel vaid omal initsiatiivil väga hea kliendisuhte märgiks.

Mis on Platinum Clubi kliendikaardi kehtivusaeg?

Kaardi kehtivusaeg on kolm aastat.

Kui Kuldkaart või Platinum Club kaart on minu nimel, kas abikaasa või lapsed võivad ka minu kogutud boonuspunkte kasutada?

Jah, võivad, kui kaardi omanik esitab tellimuse oma boonuspunktide lunastamiseks.

Mul varastati rahakott, milles oli ka Kuldkaart või Platinum Clubi kaart. Mida nüüd teha?

Kaotatud, varastatud või riknenud Kuldkaardi asendamiseks tuleb saata vastavasisuline kiri aadressil kuldkaart@estravel.ee. Kaardi asendamine uue plastikkaardiga maksab 10 €. Teine võimalus on tasuta alla laadida uus mobiilne Kuldkaart.

Platinum Club kaardi puhul tuleb teada anda aadressil platinum@estravel.ee ning seejärel väljastatakse tasuta uus kaart.

Kuidas ja millelt boonuspunkte arvestatakse?

Iga kaardiomaniku Estravelist, sh Estraveli e-poest reisikaubad.ee sooritatud 1 € ost lisab boonuspunktikontole 1 punkti.
Punkte ei anna: kinkekaardid (kuna tegemist ei ole ostuga vaid ettemaksu tegemisega – boonuspunktid lisanduvad alles kinkekaardi lunastamisel), trahvid, viivised, riiklikult kehtestatud lõivud ja muud mittekommertsliku iseloomuga tasud.
Punktide teenimiseks peab tasu tellimuse eest olema sooritatud Estravel Group AS arve alusel ja toode peab olema turustatud ainult Estraveli brändi all. Estravelile kuuluvad odavbrändid, kes ei müü otseselt Estraveli nime all (sky24.ee), ei anna punkte.

Kui kaua kehtivad boonuspunktid?

Boonuspunktid kehtivad 1 aasta alates kontole laekumise kuupäevast. Boonuspunktide kehtivuskuupäevadega on võimalik tutvuda, logides sisse Estraveli iseteenindusse.

Soovin tutvuda oma boonuspunktide konto väljavõttega. Kuidas ma seda teha saan?

Oma kliendikontole kogunenud boonuspunktidega on võimalik tutvuda Estraveli iseteeninduses. Kord kuus saadetakse info boonuspunktide kohta ka teie e-posti aadressile.

Millal boonuspunktid minu kontole kantakse?

Boonuspunktid lisanduvad kontole hiljemalt reisi toimumise ajaks. Boonuspunktide kontot saab iga klient kontrollida sisse logides Estraveli iseteenindus süsteemi.

Küsimuste korral palun võtke ühendust oma reisikonsultandiga või kuldkaardi osakonnaga: kuldkaart@estravel.ee või 626 6350.

Miks mu kontole ametireisi eest boonuspunkte ei tulnud?

Ametireisi eest kogutud punktide konteerimine isiklikule kontole toimub Platinum Clubi liikmete puhul automaatselt. Automaatset konteerimist ei toimu või toimub osaliselt, kui:

  • klient/juriidiline isik on sellise tehingu oma tellimuste juures keelanud;
  • tellimuses on peale boonuspunkte taotleva kaardiomaniku veel teisi reisijaid.
  • Onlines tehtud tellimused, kus arve vormistatakse firma nimele ei laeku boonuspunktid kliendikontole automaatselt, punktide saamiseks palun kirjutada kuldkaart@estravel.ee
Kui soovin punkte kasutada, mis ma tegema pean?

Boonuspunktide info leiad siit. Boonuspunktidega saab tasuda oma Estravelist ostetud reisiteenuste eest või valida Estraveli e-poest reisikaubad.ee meelepärase toote endale või oma lähedastele. Samuti saab boonuspunkte kanda oma Finnair Plus kontole (3 boonuspunkti võrdub 2 aviosega).

Miks mulle enam Travelleri ei postitata?

Kui Traveller enam postkasti ei jõua, siis võib sellel olla kaks põhjust.

  • Te ei ole edastanud Estravelile oma postiaadressi, aadress on muutunud või pole te andnud luba postitamiseks. Aadressi kontrollimiseks tuleb sisse logida Estraveli iseteenindus süsteemi ja uuendada aegunud andmeid.
  • Traveller postitatakse automaatselt kehtivat Kuldkaarti või Platinum Club kaarti omavatele aktiivsetele klientidele, kes on eelmise kalendriaasta jooksul sooritanud vähemalt ühe 350 € ostu.
Kuidas saada eripakkumisi e-posti teel?

Kõigil huvilistel on võimalik saada erinevaid sooduspakkumisi ja uudiseid otse oma e-posti aadressile. Selleks tuleb liituda Estraveli uudiskirjaga.