Siit leiate vastused Kuldkaardi, Platinum Club kaardi ja boonuspunktide korduma kippuvate küsimuste kohta.
Kõige mugavam on alla laadida tasuta Estraveli mobiilne kuldkaart, mille saad järgmiselt:
- Laadi App Store’ist või Google Play’st alla mTasku mobiilirakendus;
- Registreeri ennast kasutajaks;
- Vali Estraveli kliendikaart.
Plastikkujul Kuldkaardi saamiseks tuleb täita Estraveli kodulehel asuv Kuldkaardi taotlus. Plastikkaardi hind on 10 €. Plastikkaardi valmimine võtab aega kuni 4 nädalat ning kaart saadetakse kliendi avaldusse märgitud aadressil.
Alates 1. novembrist 2023 on Kuldkaart tähtajatu.
Uue kaardi saate mTaskus alla laadida + märgi abil või valides menüüst Lisa kaart.
Kõik plastikkaardi soovijad saavad kaardi osta hinnaga 10 €. Selleks tuleb täita uus Kuldkaardi avaldus.
Platinum Clubi kliendikaarti ei saa taotleda ega osta, kaardi väljastab Estravel vaid omal initsiatiivil väga hea kliendisuhte märgiks.
Kaardi kehtivusaeg on kolm aastat.
Jah, võivad, kui kaardi omanik esitab tellimuse oma boonuspunktide lunastamiseks.
Kaotatud, varastatud või riknenud Kuldkaardi asendamiseks tuleb saata vastavasisuline kiri aadressil kuldkaart@estravel.ee. Kaardi asendamine uue plastikkaardiga maksab 10 €. Teine võimalus on tasuta alla laadida uus mobiilne Kuldkaart.
Platinum Club kaardi puhul tuleb teada anda aadressil platinum@estravel.ee ning seejärel väljastatakse tasuta uus kaart.
Iga kaardiomaniku Estravelist, sh Estraveli e-poest reisikaubad.ee sooritatud 1 € ost lisab boonuspunktikontole 1 punkti.
Punkte ei anna: kinkekaardid (kuna tegemist ei ole ostuga vaid ettemaksu tegemisega – boonuspunktid lisanduvad alles kinkekaardi lunastamisel), trahvid, viivised, riiklikult kehtestatud lõivud ja muud mittekommertsliku iseloomuga tasud.
Punktide teenimiseks peab tasu tellimuse eest olema sooritatud Estravel Group AS arve alusel ja toode peab olema turustatud ainult Estraveli brändi all. Estravelile kuuluvad odavbrändid, kes ei müü otseselt Estraveli nime all (sky24.ee), ei anna punkte.
Boonuspunktid kehtivad 1 aasta alates kontole laekumise kuupäevast. Boonuspunktide kehtivuskuupäevadega on võimalik tutvuda, logides sisse Estraveli iseteenindusse.
Oma kliendikontole kogunenud boonuspunktidega on võimalik tutvuda Estraveli iseteeninduses. Kord kuus saadetakse info boonuspunktide kohta ka teie e-posti aadressile.
Boonuspunktid lisanduvad kontole hiljemalt reisi toimumise ajaks. Boonuspunktide kontot saab iga klient kontrollida sisse logides “Estraveli iseteenindus” süsteemi.
Küsimuste korral palun võtke ühendust oma reisikonsultandiga või kuldkaardi osakonnaga: kuldkaart@estravel.ee või 626 6350.
Ametireisi eest kogutud punktide konteerimine isiklikule kontole toimub Platinum Clubi liikmete puhul automaatselt. Automaatset konteerimist ei toimu või toimub osaliselt, kui:
- klient/juriidiline isik on sellise tehingu oma tellimuste juures keelanud;
- tellimuses on peale boonuspunkte taotleva kaardiomaniku veel teisi reisijaid.
- Onlines tehtud tellimused, kus arve vormistatakse firma nimele ei laeku boonuspunktid kliendikontole automaatselt, punktide saamiseks palun kirjutada kuldkaart@estravel.ee
Boonuspunktide info leiad siit. Boonuspunktidega saab tasuda oma Estravelist ostetud reisiteenuste eest või valida Estraveli e-poest reisikaubad.ee meelepärase toote endale või oma lähedastele. Samuti saab boonuspunkte kanda oma Finnair Plus kontole (3 boonuspunkti võrdub 2 aviosega).
Kui Traveller enam postkasti ei jõua, siis võib sellel olla kaks põhjust.
- Te ei ole edastanud Estravelile oma postiaadressi, aadress on muutunud või pole te andnud luba postitamiseks. Aadressi kontrollimiseks tuleb sisse logida “Estraveli iseteenindus” süsteemi ja uuendada aegunud andmeid.
- Traveller postitatakse automaatselt kehtivat Kuldkaarti või Platinum Club kaarti omavatele aktiivsetele klientidele, kes on eelmise kalendriaasta jooksul sooritanud vähemalt ühe 350 € ostu.
Kõigil huvilistel on võimalik saada erinevaid sooduspakkumisi ja uudiseid otse oma e-posti aadressile. Selleks tuleb liituda Estraveli uudiskirjaga.