Siit leiate vastused Kuldkaardi, Platinum Club kaardi ja boonuspunktide korduma kippuvate küsimuste kohta.
Mobiilne Kuldkaart on tasuta ja saadaval Wallet rakenduses.
Kui sul on juba plastikkaart, on mobiilne kaart sulle süsteemis juba loodud. Sellisel juhul saad selle koheselt Estraveli iseteenindusse sisse logides (kasuta mobiili) oma telefoni laadida.
Juhul kui sul Kuldkaarti ja kliendikontot ei ole, siis vormista see siin.
Mobiilne Kuldkaart:
- Esmase kaardi kliendisüsteemi lisamine ei toimu automaatselt ning võib võtta mõned päevad.
- Kui kaart on süsteemis aktiveeritud, saad selle kohta kinnituse e-kirjaga.
- Pärast kinnituse saamist saad mobiilse Kuldkaardi lisada oma telefoni Wallet rakendusse.
Plastikkujul Kuldkaardi saamiseks tuleb täita Estraveli kodulehel asuv Kuldkaardi taotlus. Plastikkaardi hind on 10 €. Plastikkaardi valmimine võtab aega kuni 4 nädalat ning kaart saadetakse kliendi avaldusse märgitud aadressil.
- Laadi alla Walleti rakendus App Store’ist või Google Play’st.
- Logi sisse Estraveli iseteenindusse oma mobiiltelefoniga.
- Ava “Töölaud” ja seejärel “Kuldkaart”.
- Vajuta kaardi all olevale nupule ja vali:
“Add to Apple Wallet” (iPhone)
“Add to Google Wallet” (Android)
Platinum Clubi kliendikaarti ei saa taotleda ega osta, kaardi väljastab Estravel vaid omal initsiatiivil väga hea kliendisuhte märgiks.
Kaardi kehtivusaeg on kolm aastat.
Jah, võivad, kui kaardi omanik esitab tellimuse oma boonuspunktide lunastamiseks.
Kaotatud, varastatud või riknenud Kuldkaardi asendamiseks tuleb saata vastavasisuline kiri aadressil kuldkaart@estravel.ee. Kaardi asendamine uue plastikkaardiga maksab 10 €. Teine võimalus on tasuta alla laadida uus mobiilne Kuldkaart.
Platinum Club kaardi puhul tuleb teada anda aadressil platinum@estravel.ee ning seejärel väljastatakse tasuta uus kaart.
Iga kaardiomaniku Estravelist, sh Estraveli e-poest reisikaubad.ee sooritatud 1 € ost lisab boonuspunktikontole 1 punkti.
Punkte ei anna: kinkekaardid (kuna tegemist ei ole ostuga vaid ettemaksu tegemisega – boonuspunktid lisanduvad alles kinkekaardi lunastamisel), trahvid, viivised, riiklikult kehtestatud lõivud ja muud mittekommertsliku iseloomuga tasud.
Punktide teenimiseks peab tasu tellimuse eest olema sooritatud Estravel Group AS arve alusel ja toode peab olema turustatud ainult Estraveli brändi all. Estravelile kuuluvad odavbrändid, kes ei müü otseselt Estraveli nime all (sky24.ee), ei anna punkte.
Boonuspunktid kehtivad 1 aasta alates kontole laekumise kuupäevast. Boonuspunktide kehtivuskuupäevadega on võimalik tutvuda, logides sisse Estraveli iseteenindusse.
Oma kliendikontole kogunenud boonuspunktidega on võimalik tutvuda Estraveli iseteeninduses. Kord kuus saadetakse info boonuspunktide kohta ka teie e-posti aadressile.
Boonuspunktid lisanduvad kontole hiljemalt reisi toimumise ajaks. Boonuspunktide kontot saab iga klient kontrollida sisse logides “Estraveli iseteenindus” süsteemi.
Küsimuste korral palun võtke ühendust oma reisikonsultandiga või kuldkaardi osakonnaga: kuldkaart@estravel.ee või 626 6350.
Ametireisi eest kogutud punktide konteerimine isiklikule kontole toimub Platinum Clubi liikmete puhul automaatselt. Automaatset konteerimist ei toimu või toimub osaliselt, kui:
- klient/juriidiline isik on sellise tehingu oma tellimuste juures keelanud;
- tellimuses on peale boonuspunkte taotleva kaardiomaniku veel teisi reisijaid.
- Onlines tehtud tellimused, kus arve vormistatakse firma nimele ei laeku boonuspunktid kliendikontole automaatselt, punktide saamiseks palun kirjutada kuldkaart@estravel.ee
Boonuspunktide info leiad siit. Boonuspunktidega saab tasuda oma Estravelist ostetud reisiteenuste eest või valida Estraveli e-poest reisikaubad.ee meelepärase toote endale või oma lähedastele. Samuti saab boonuspunkte kanda oma Finnair Plus kontole (3 boonuspunkti võrdub 2 aviosega).
Kui Traveller enam postkasti ei jõua, siis võib sellel olla kaks põhjust.
- Te ei ole edastanud Estravelile oma postiaadressi, aadress on muutunud või pole te andnud luba postitamiseks. Aadressi kontrollimiseks tuleb sisse logida “Estraveli iseteenindus” süsteemi ja uuendada aegunud andmeid.
- Traveller postitatakse automaatselt kehtivat Kuldkaarti või Platinum Club kaarti omavatele aktiivsetele klientidele, kes on eelmise kalendriaasta jooksul sooritanud vähemalt ühe 350 € ostu.
Kõigil huvilistel on võimalik saada erinevaid sooduspakkumisi ja uudiseid otse oma e-posti aadressile. Selleks tuleb liituda Estraveli uudiskirjaga.