Liigu sisu juurde

24/7 klienditeenindus

(+372)626 6266

Küsi reisikonsultandilt

Otsi Estraveli lehelt
Populaarsed otsingud

Estravel Group AS rikkumisest teavitamise kanal

Estravel Group AS rikkumisest teavitamise kanali loomine on oluline samm, et tagada ettevõtte eetiline käitumine ning vähendada väärkäitumisega riske.

Teavitamise kanal on mõeldud kõigile meie praegustele ja endistele töötajatele ning kõigile teistele meile teenuseid osutavatele isikutele (näiteks praktikandid, ajutised töötajad), samuti meie klientidele ja äripartneritele, kes saavad konfidentsiaalselt teada anda, kui nad märkavad midagi kahtlast või ebaeetilist meie tegevuses või teenustes.

Millal kasutada rikkumisest teavitamise kanalit?

Kanal on loodud rikkumiste kahtlustest või rikkumistest teatamiseks ning seda ei tohiks kasutada klientide kaebuste esitamiseks ega isiklike vaidlustega seotud probleemide lahendamiseks. Rikkumisest teavitaja peab tegutsema kantuna heast usust ning uskuma siiralt ja põhjendatult, et esitatud teave ja selles sisalduvad väited on tõesed. Keelatud on teadvalt ebaõige rikkumisteate esitamine.

Anna meile teada vääriti käitumise kahtlustest, näiteks inimõiguste rikkumisest, või sellistest rikkumistest nagu pettuslik, sobimatu, ebaaus, ebaseaduslik, hooletu tegevus või käitumine (täpsem loetelu on leitav seadusest).

Kuidas raporteerida võimalikku vääriti käitumist?

Oma teate saad edastada kirjalikult läbi rikkumisest teavitamise vormi.

Rikkumisteate vastuvõtmisel, kontrollimisel ja menetlemisel tagatakse rikkumise fakti ja teavitaja isikuandmete konfidentsiaalsus. Teavitaja isiku võib avaldada üksnes tema nõusolekul. Rikkumisega seotud teavitusi menetleb Estravel Group personalijuht, kes vajadusel kaasab protsessi muid pädevaid isikuid või edastab teate menetlemiseks pädevale isikule või asutusele.

Kõiki rikkumisest teavitamise kanali kaudu laekunud teateid ja sõnumeid töödeldakse konfidentsiaalselt ja turvaliselt. Tagasiside esitatakse teavitajatele niipea kui võimalik, kuid mitte hiljem kui kolm kuud või põhjendatud juhtudel kuus kuud pärast teate saamist.

Anonüümse teate edastamise korral ei ole meil võimalik saatja aadressi tuvastada ja dialoogi pidada. Samuti pole võimalik vastata, ega tagasisidet anda.